Veel gestelde vragen

Heb je nog vragen?

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht via onderstaande knop, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Hoe dien ik een klacht of feedback in?

+

Heb jij feedback voor ons? Of heb je een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we ermee aan de slag. Je kunt ons bereiken via info@wearekey.nlof per telefoon op +31207773018. Als je een klacht indient per e-mail, zorg dan dat een van de volgende onderwerpen in je vraag staat

Hoe geef ik mijn uren door?

+

Na de bevestiging van je plaatsing ontvang je per e-mail login gegevens voor de Flexwrapp. Via de Flexwrapp kun je je uren invullen die je hebt gewerkt en vervolgens aanbieden voor goedkeuring.

Krijg ik reiskostenvergoeding?

+

Je krijgt reiskostenvergoeding als de vaste medewerkers van de organisatie daar ook recht op hebben. Weet je het niet zeker? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij We Are Key.

Waar kan ik mijn beschikbaarheid doorgeven?

+

Je kunt je beschikbaarheid doorgeven via de Flexwrapp, onder het icoontje "werkagenda", "beschikbaarheid". Vervolgens selecteer je de dagen en de tijden waartussen je beschikbaar bent.

Waar vind ik mijn loonstrookje?

+

Loonstrookjes worden per e-mail verstuurd en kun je terug vinden in de Flexwrapp.

Waar vind ik mijn rooster?

+

Je rooster vind je in de Flexwrapp, onder het icoontje "werkagenda", "Werkrooster".

Wanneer wordt mijn loon uitbetaald?

+

Betaaldagen zijn over het algemeen op de 1e van de maand, tenzij dit in het weekend is. Dan is het op de eerste maandag. Betaaldagen 2023 1 augustus 4 september 2 oktober 1 november 4 december

Wat moet ik doen als ik ziek ben?

+

Als je je niet goed voelt, willen we eerst en vooral dat je goed voor jezelf zorgt en de tijd neemt om te herstellen. We vragen je wel om zowel We Are Key als de manager/ supervisor zo vroeg mogelijk, maar minimaal 4 uur voor aanvang van je avonddienst, op de hoogte te stellen. Voor ochtend- en nachtdiensten moet je beide partijen de dag ervoor vóór 17:00 uur informeren. Als je deze twee partijen niet partijen niet informeert, volgt er een boete zoals hieronder uitgelegd. Voor de administratie is het verplicht om We Are Key te informeren over de dienst die je hebt gemist. Je kunt dit per e-mail naar je contactpersoon sturen.

Ik wil mijn carrière starten bij We Are Key!

Als je meer wil weten over het werk dat we aanbieden, hoe we werken en waarom je bij ons zou moeten werken: lees hier meer info.