Laten we beginnen!
Of je nu een algemene vraag of een specifiek verzoek hebt voor het plaatsen van medewerkers, wij staan altijd voor je klaar.
Op korte termijn een ervaren receptioniste inhuren
Op korte termijn een receptioniste inhuren? We Are Key is gespecialiseerd in het uitzenden & detacheren van flexibele kandidaten in de hospitality branche. Wij gebruiken ons uitgebreide netwerk & kennis van de arbeidsmarkt om de juiste match te vinden. Naast receptionistes bieden wij ook de volgende kandidaten aan: Nacht receptioniste, hoofd receptioniste of een front office medewerker. Geef de vereisten en werktijden door en wij gaan direct voor jouw bedrijf aan de slag! Zo ontvang je binnen no-time een passende offerte.
Een receptioniste in de horeca voert verschillende taken uit. Om deze taken professioneel uit te kunnen voeren is het met name van belang dat zij beschikt over een aantal vaardigheden waaronder: Gastvrij, communicatief vaardig en administratief onderlegd. De taken van een horeca receptioniste bestaan uit:
Wij ondersteunen onze klanten op de best mogelijke manier, door te anticiperen op hun behoeften, door integer en persoonlijk te werk te gaan en door open en snel te communiceren.
Eerst leren we jouw bedrijf kennen, daarna gaan we op zoek naar de beste kandidaat die past bij de werkomgeving en bedrijfscultuur.
Wij zoeken en selecteren een talentvolle medewerker die bij jouw bedrijf past.
Wij nemen het hele HR-proces uit handen.
De kosten van een receptioniste is afhankelijk van een aantal factoren. Zo bieden wij bijvoorbeeld ook nacht receptionistes aan en personeel voor in het weekend. De kosten zijn onder andere afhankelijk van de ervaring van een kandidaat, de werktijden, werkdagen en de gevraagde werkzaamheden. Op basis van uw personeelsbehoefte kunnen wij een vrijblijvend voorstel doen. Interesse om een receptionist in te huren? Neem gerust contact met ons op en dan bespreken we de mogelijkheden.
We Are Key is gevestigd in het centrum van Amsterdam. Ons wervings- en training bedrijf werkt dan ook samen met hotels & restaurants in de stad. Onze receptionistes zijn woonachtig in en rondom Amsterdam Centrum. Wij vinden het namelijk belangrijk dat de receptioniste die je inhuurt snel & gemakkelijk op locatie kunnen komen zodat zij zeer flexibel inzetbaar zijn. Door het hoge aantal toeristen in Amsterdam heb je als bedrijf de keuze uit Engelstalige, Poolstalige en Nederlandssprekende kandidaten. Zo hebben we voor ieder horecabedrijf wel een passend aanbod.
Er zitten vele voordelen verbonden aan het inhuren van een receptioniste via We Are Key. We hebben hieronder alle voordelen op een rijtje gezet:
Bij We Are Key leggen we de nadruk op ontwikkeling van onze medewerkers. Daarom bieden we verschillende trainingen aan die medewerkers helpen om sterker in hun rol te staan, te motiveren en te helpen groeien en uiteindelijk een superieure ervaring aan jouw klanten te bieden. Bekijk hieronder welke trainingen wij op dit moment aanbieden:
Of je nu een algemene vraag of een specifiek verzoek hebt voor het plaatsen van medewerkers, wij staan altijd voor je klaar.