Agressie & De-escalatie

Agressie & De-escalatie training: garandeer veiligheid voor jouw personeel en gasten.

Weet jouw team de veiligheid voor zichzelf en hun omgeving te garanderen?

Veiligheid voor jouw team en gasten is essentieel. Of het nu gaat om een moeilijk gesprek, een agressief persoon of om een overval: veel mensen weten niet hoe ze moeten handelen en wat ze moeten doen in zo’n stressvolle en uitdagende situatie. Toch maakt deze kennis het verschil voor het succes van uw horecazaak.

Veiligheid eerst.

Uw medewerkers zijn het gezicht van de organisatie. Daarom is het belangrijk dat ze zich zeker voelen in hun rol. Zeker nu er meer overvallen plaatsvinden in hotels en restaurants en de corona pandemie leidt tot spanning en onzekerheid.

Dit haal je eruit...

Wat levert het mij op?

  • Emoties te herkennen en beheersen. 
  • Grenzen te herkennen en communiceren. 
  • Ontwikkel communicatieve vaardigheden, verbaal en non-verbaal. 
  • Ontwikkel vertrouwen. 
  • Weet hoe je agressie en de-escalatie kunt reguleren.

Dit leidt tot…

  • Een sterk en onafhankelijk team. 
  • Een veilige omgeving voor personeel en gasten. 
  • Een gemotiveerd team, vertrouwen en verbinding tussen collega’s
  • Stabiliteit. 
  • Groei en succes voor jouw bedrijf.

Waarom de training van We Are Key?

De training is maatwerk, heeft een persoonlijke benadering en is uniek voor jouw bedrijf.

Deel je uitdagingen en behoeften met ons en we bouwen de training eromheen.

Wij hebben jarenlange ervaring in de horeca: wij begrijpen u.

De training kan in het Engels worden gegeven.

Maakt het begrijpelijk en toegankelijk voor een internationaal team!

We werken samen met Marquito Carrillo

Hij is een ervaren en gediplomeerde beveiliger, professionele coach op het gebied van agressie, communicatieve vaardigheden en de-escalatie en met uitgebreide kennis van de horecabranche.

Twijfels of vragen?

Neem contact op met ons: info@wearekey.nl of stuur een Whatsapp naar +31617119719 met je vraag!

Ik wil meedoen!