Werken op evenementen

Werken op evenementen : Combineer werk en Kies jouw nmr. 1 event om te werken!

Werken op evenementen

Werken op evenementen biedt je de kans om deel uit te maken van deze betoverende wereld en je passie om te zetten in een lonende carrière.Evenementen zijn de kloppende harten van entertainment, cultuur en bedrijfsleven. Achter elk onvergetelijk evenement schuilt een getalenteerd team dat de magie tot leven brengt.

Lijkt het jou heel leuk om te werken op evenementen in en rondom Amsterdam? Dan ben je bij We Are Key aan het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat je aan de slag kan op evenementen die bij jou passen met een flexibel rooster en leuk salaris! Bekijk op deze pagina alle informatie!

Werken op evenementen via uitzendbureau We Are Key

We zijn betrokken en persoonlijk

Wij ondersteunen onze klanten op de best mogelijke manier, door te anticiperen op hun behoeften, door integer en persoonlijk te werk te gaan en door open en snel te communiceren.

Wij stimuleren groei

Wij bieden trainingen aan en we horen graag van je op welke gebieden je zich zou willen ontwikkelen.

Wij zijn persoonlijk betrokken

We geloven dat persoonlijke betrokkenheid de sleutel is tot het opbouwen van een sterke en duurzame relatie met onze klanten en kandidaten.

Wij zijn verbonden

We werken samen met een geweldige community van internationale, gedreven en energieke young professionals.

Jouw evenementenbaan: Wat ga je doen?

Bij We Are Key begrijpen we dat de evenementen industrie diverse talenten en vaardigheden aantrekt. Daarom bieden we verschillende carrièremogelijkheden om aan jouw interesses en ambities te voldoen.

Werken op evenementen kan erg leuk, gezellig maar ook uitdagend zijn, hieronder hebben we een aantal mogelijke evenementen functies voor je op een rijtje gezet:

  1. Horecapersoneel: Werk in de catering en zorg voor de culinaire ervaring van de gasten.
  2. Barpersoneel: Werk achter de bar op festivals of andere evenementen en voorzie iedereen van een heerlijk drankje.
  3. Event marketing: Promoot evenementen, vergroot de zichtbaarheid en trek een publiek aan met marketingstrategieën.
  4. Gastvrouw of Gastheer: Jij zorgt ervoor dat iedereen netjes en gastvrij worden ontvangen.

Staat jouw droombaan in de evenementen er niet tussen en wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Schrijf je gerust in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Veelgestelde vragen over een baan in de evenementenbranche

Wat is We Are Key?

+

We Are Key is een horeca uitzendbureau dat gespecialiseerd is in het leveren van getalenteerd personeel voor horeca, hotels en evenementen in Nederland. We bieden een breed scala aan banen in Amsterdam en omgeving.

Krijg ik reiskostenvergoeding?

+

Je krijgt reiskostenvergoeding als de vaste medewerkers van de organisatie daar ook recht op hebben. Weet je het niet zeker? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij We Are Key.

Hoe vaak kan ik werken op evenementen?

+

Dit kan variëren op basis van beschikbaarheid en evenementen. We proberen zoveel mogelijk shifts aan te bieden, maar het hangt af van de vraag en jouw beschikbaarheid.

Welke soorten banen bieden jullie aan op evenementen?

+

We bieden diverse banen, waaronder barpersoneel, bediening, eventmanagement, beveiliging, en meer. Bekijk onze vacatures voor een volledige lijst van beschikbare functies.

Welke soorten vacatures zijn momenteel beschikbaar bij We Are Key?

+

De beschikbare vacatures variëren en zijn te vinden op onze vacaturepagina. Raadpleeg onze vacaturepagina hier voor de meest actuele lijst met openstaande functies.

Hoe kan ik contact opnemen met We Are Key als ik verdere vragen heb?

+

Je kunt ons bereiken via het contactformulier op onze website of door te bellen naar ons vaste nummer op werkdagen van 09:00 uur tot 17:30 uur. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden. Bekijk onze contactpagina hier: Contact opnemen.

Ik wil mijn carrière starten bij We Are Key!

Als je meer wil weten over het werk dat we aanbieden, hoe we werken en waarom je bij ons zou moeten werken: lees hier meer info.